2014. január 14., kedd

Kötelék

Mindent rohadtul tönkretettem... magamhoz láncoltam Remet, pedig ő nem akarta, de végülis megtörtént, az a baj hogy érzem, hogy nem tud szabadulni, de én nem ezt akarom, én nem akarom láncok alá verni szegényt, és nem akarom ezt az egész érzést, ugyanakkor ő is magához láncolt akaratlanul, vagyis ő nem tett semmit, ő ártatlan, de én nem tudom hogy tehettem ilyet, és nem is tudatos, és az a baj, hogy nem tudom hogyan tépjem szét ezt a láncot, én nem akarom, hogy Reménynek rossz legyen, én azt akarom hogy szabad legyen, de függök tőle, és úgy érzem mintha ő is függne ettől a "kapcsolattól", amit csak én tartok fennt.... amikor beszéltünk telefonon, éreztem a hangján hogy nagyon nincs jól és azt hiszem erről én tehetek, de én nem akartam neki rosszat, és nem akarom ezt tényleg, ezt a függést.... én nem akarom hogy szenvedjen, én azt szeretném ha boldog lenne, és ha velem nem az, így hogy én az egész dolgot fenntartom, akkor ezt egyszerűen nem tehetem, de mit csináljak??? Az a kép amit beraktam Facebookra tökéletesen igaz legalábbis rám, hogy ott a kötelék, de ugyanakkor az is hogy nem engedek senkit, ŐT sem közelebb magamhoz. Nem tudom mit tegyek, egyszerűen nem tudom...... szenvedek így, de tudom hogy ő is..... egyszerűen nem tudom mi lesz így.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése