2014. január 5., vasárnap

Fucking weight-gain!

Annyira el vagyok keseredve.... mostanában híztam, 3 kg feljött rám, és most legalább 100 kilósnak érzem magam, aki vonszolja a hájtömegeket magán, és nem akar senki előtt mutatkozni. Imre ma 6x keresett telón, de nem vettem fel. Mikor itt voltak kb fél hete, már akkor is több kg voltam, akkor még csak másfél kilóval, de érezhetően másképp állt hozzám Imre. Nem volt olyan figyelmes és nyomuló és törődő, mint szokott. Igen, ez a hájamnak szólt. És most már 3 kg-al vagyok több mint a "normál" súlyom, amit megszoktam. Utálatos 48 kg!!! Én ezt nem bírom elviselni, nem érdekel ha kínlódás, mostantól csak folyadékot viszek be egy jó darabig. Annyira szenvedek, nem találom a helyem, és Remény sincs velem, hogy megvigasztaljon.... bár nekem már az is jó lenne, ha egyáltalán jelen lenne, és nem ez a nagy semmi, semmi kapcsolat, meg semmi megnyilvánulás... 

Nekem kell vissza az Anorexia!! 

Nem bírok így élni, ilyen kövéren és magányosan, és úgy hogy semmi értelmet nem látok semmiben. Most azt fogom csinálni, - mivel rettentően szomjas vagyok - hogy megiszok egy nagy pohár vizet - majd veszek egy mély levegőt, és lefekszem és nem fogok semmit sem enni. Nem érdekel. Ma megettem reggel 4 rántott sajtot kenyérrel, plusz most este 4 kókuszkockát - mert voltak itt vendégek, s maradt. Ki kéne hánynom. Lenne is rá lehetőségem, de most valahogy olyan gyenge és fáradt is vagyok. 

Drága Remény, olyan rossz hogy nem vagy! 
Bárcsak visszajönnél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése