2014. január 14., kedd

Én egy vírus vagyok! Menekülj!

Én olyan vagyok mint egy rossz vírus, vagy halálos betegség, mint mondjuk a Rák, hogy behálózom az illetőt (ami egyáltalán nem tudatos), még én magam is függök a saját kis rejtett világomtól, fogalmam sincs miért, és ha ez nem lenne, akkor nem lenne semmim.... skizofrén vagyok állítólag, és lehet ez a "baj", hogy én nem úgy működöm ahogy normális lenne, hanem egy kib***tt vírus vagyok, ami halálos mindenkire nézve. Meg kéne halnom, de még arra is gyáva vagyok. Szégyenlem magam, hogy élek, és lélegzem, mikor nekem ahhoz nincs jogom. Csak tönkreteszem mások életét, úgy hogy közben én "remekül" érzem magam, a saját kis világomban, persze úgy hogy közben iszonyatos kínokat élek át a belső magányom miatt. Én függök magamtól és a rajongásom tárgyától, de ez így nagyon nem oké, de nem tudok másmilyen lenni, igen én ez vagyok, ez a halálos betegség, ami elől legjobb még időben menekülni, mert megfertőzök mindenkit, a nem is tudom mivel, az alkotásaimmal, a világommal, mindennel ami én vagyok... szóval, ha még nem késő meneküljetek! De az is lehet ezeket csak én képzelem be, és valójában nincs senki akit érdekelnék, csak így tartom fennt azt az érzést, hogy nem vagyok olyan kib***tt magányos. Nem tudom mi van, de életben vagyok, de már egyre jobban kínlódok itt, magamtól, és az érzéseimtől. Rájöttem nem a világ szar, hanem én vagyok az. Az ahogyan megélem a dolgokat. Alkotok, de közben tönkreteszek mindent. Tipikus skizofrén allegória (most ez egy saját kitalált szó, nem tudom mit jelent, de mindegy is). Szabadulni akarok a saját láncaim alól, szabad és boldog akarok lenni, könnyed, és eltűnni ebből a sötét, depressziós, fájdalmas ellenséges világból.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése