2014. január 6., hétfő

Biztonságot és Állandóságot Szeretnék

Hát ez az újév elég szarul kezdődik.. Először is Rengeteget ettem, s most bánhatom mert 3 kilóval több vagyok mint szoktam lenni (de nem olyan nagy gond, mert úgyis leadom pár napon belül csak megint kibaszottul fogok szenvedni de mindegy, ez van, én hibám, "helyre kell hoznom"). Hánytam egy csomót (szándékosan), de nem sokat használt. Aztán még szar, hogy semmi értelmes elfoglaltságom nincs, illetve kb semminek nem látom értelmét. Ami mondjuk úgy lekötne, az a képek keresése es gyűjtése, gondoltam arra, hogy csinálok egy dark stílusú Facebook oldalt képekkel, de azt meg nem lehet lementeni, s nekem FONTOS hogy minden le legyen mentve, hogy ne vesszen el. Akkor elkezdtem egy viszonylag DARK oldalt de a design majd még fog változni, mindegy, nem is ez a lényeg, hanem hogy végre valamibe belefogtam, csak hát akadályokba ütközök folyamatosan, mert pl nem tudom hogy oldjam meg a felületnél hogy szép esztétikus (tökéletes) legyen. (Amúgy angol oldal lesz, ez az: http://spacecentrum.com). De szar, mert sok a munka vele, s nincs türelmem. Legszívesebben többféle oldalt készítenék, de nincs türelmem. Meg szeretnék macskát, vagy valamilyen állatot is, de mamámmal lakok és ő nem engedi (veszekedni meg utálok). Így mindig mások irányítják az életem, amit persze gyűlölök. De nagyon szeretnék legalább egy hörcsögöt, vagy tengerimalacot vagy pókot (nem olyat ami a szobám falán mászkál :)), amiről gondoskodhatok, és amit a sajátomnak mondhatok. Nos, mindig le kell mondanom a vágyaimról, amiből őszintén szólva elegem van!

És tárgyakat akarok birtokolni, mintha valami kétségbesett próbálkozásom lenne arra, hogy valamim legyen, hogy értelmet találjak ebben a kibaszott szar életben, hogy valami jót mentsek meg, ami szép és értékes és érdemes megőrizni. Mostanában nagyon elfogott ez a vágyam, hogy pl netről összegyűjtsek képeket, és "elmentsem", örökre meg akarom őrizni ami szép és jó.... csak az a keserédes igazság, hogy ebben a világban nem igazán van ilyen dolog, amit érdemes lenne megőrizni. Hát mondjuk a múltkor kaptam Rékától egy gyönyörű képet, melyen egy pár látható amint a víz alatt csókolóznak, na az egy szuper kép, és igen motiváló rajta a hosszú hajú srác.... :) Ez pl egy kép amit meg akarok tartani örökre. Nem is tudom, de valahogy állandóan attól félek, hogy nem lesz semmim, hogy ami fontos azokat a dolgokat elveszítem. Nem érzem magam biztonságban, mindent ki akarok biztosítani a magam számára, állandóságot szeretnék, és melegséget, és jó érzéseket, és ebben szeretnék élni örökre. Remény végülis ezt adja, de mégis nagyon nagyon hiányzik a jelenléte, és a szeretete. Szeretném érezni, hogy velem van lélekben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése