2013. december 12., csütörtök

A félig üres pohár

Ismét nyitva a "harmadik szemem". Félig. Ezért most kb mindent más jelentésében olvasok és látok mintha csukva lenne. Na ezt most rohadt jól megmagyaráztam. :-)

Amúgy nem tudom mit higgyek Reménnyel kapcsolatban, hogy vajon eljut e hozzá mindaz a rengeteg szeretet amit iránta érzek avagy sem? Fura, mert mintha érezném, hogy szeret, mintha biztos lenne, ugyanakkor az eszem, a "tudásom" azt mondja hogy semmit nem érez. Nos igen, a naív énem azt hiszi, bármi is van szeret. Holott lehet hogy nem. De a lényeg, hogy én szeretem ŐT. :-) Egyszer tudom, hogy együtt leszünk, maximum más testet kapok. Nem tudom most megint lehangolódtam.... mert hiányzik. Nem tudom baj e hogy erről írok. Nem akarok neki semmilyen szempontból ártani vagy rosszat. Ha esetleg zavarná, hogy írok róla. Vissza tudom fogni magam. Csak hatalmas erőfeszítésbe kerül, mivel grafomán vagyok. Ezt a szót Rékától hallottam :-) Hm....

Ma rajzoltam Reménynek valamit, de félek hogy elcsesztem a rajzot... mert elsőre tetszett, de most így ismét nézegetve, elég sok hiba van benne. Azt hiszem az orra nem stimmel amilyenre alakítottam, csak mivel tollal rajzoltam ezen már nem igen tudok változtatni. Természetesen Remény sokkal szebb, helyesebb mint az én gyengusz rajzom. Pedig nagyon igyekeztem. Aztán bevillant egy gondolat: "Inkább a rajzom ne tetsszen Remnek, de én igen, mint fordítva." - lehet hülyeség. Lehet hogy egyik sem tetszik neki. (Vagy mindkettő???) Én pesszimista vagyok és a poharat félig üresnek látom. Sajna :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése